احلامنا
زائرنا الكريم

نتشرف بوجودك فى منتدانا

ومعنا

وان تستفيد من المواضيع بالمنتدى

وان تشترك معنا وتفيدنا ايضا

بمواضيعك المفيده وردودك



 
الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  اليوميةاليومية  مكتبة الصورمكتبة الصور  س .و .جس .و .ج  بحـثبحـث  قائمة الاعضاءقائمة الاعضاء  المجموعاتالمجموعات  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  
بحـث
 
 

نتائج البحث
 
Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» معهد تعليم اللغة العربية لغير الناطقين بها
الأربعاء مايو 27, 2015 12:55 pm من طرف كمال مختار

» وكالة البحوث والتطوير
الأربعاء مايو 27, 2015 12:22 pm من طرف كمال مختار

» مركز اللغات
الأربعاء مايو 27, 2015 12:21 pm من طرف كمال مختار

» مجلة جامعة المدينة العالمية المحكمة
الأربعاء مايو 27, 2015 12:20 pm من طرف كمال مختار

» مجلة جامعة المدينة العالمية المحكمة
الأربعاء مايو 27, 2015 12:19 pm من طرف كمال مختار

» كلية العلوم الإسلامية
الأربعاء مايو 27, 2015 12:18 pm من طرف كمال مختار

» جامعة المدينة العالمية [MEDIU] ماليزيا:
الأربعاء مايو 27, 2015 12:17 pm من طرف كمال مختار

» المكتبة الرقمية
الأربعاء مايو 27, 2015 12:17 pm من طرف كمال مختار

» عمادة الدراسات العليا
الأربعاء مايو 27, 2015 12:14 pm من طرف كمال مختار

» معهد تعليم اللغة العربية لغير الناطقين بها
الثلاثاء مايو 12, 2015 2:02 pm من طرف bi958

» مركز اللغات
الثلاثاء مايو 12, 2015 2:02 pm من طرف bi958

» وكالة البحوث والتطوير
الثلاثاء مايو 12, 2015 2:02 pm من طرف bi958

» مجلة جامعة المدينة العالمية المحكمة
الثلاثاء مايو 12, 2015 2:01 pm من طرف bi958

» كلية العلوم المالية والإدارية
الثلاثاء مايو 12, 2015 2:01 pm من طرف bi958

» كلية العلوم الإسلامية
الثلاثاء مايو 12, 2015 2:01 pm من طرف bi958

» جامعة المدينة العالمية [MEDIU] ماليزيا:
الثلاثاء مايو 12, 2015 2:01 pm من طرف bi958

» المكتبة الرقمية
الثلاثاء مايو 12, 2015 2:00 pm من طرف bi958

» عمادة الدراسات العليا
الثلاثاء مايو 12, 2015 1:59 pm من طرف bi958

» قصص أدبية جميلة
الخميس نوفمبر 06, 2014 5:56 am من طرف ياسمين جوما

» عوزانى اكرهك ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!1
السبت أبريل 19, 2014 7:13 am من طرف nextdream

ازرار التصفُّح
 البوابة
 الصفحة الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
منتدى
التبادل الاعلاني
احداث منتدى مجاني
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
nextdream
 
القلم الصادق
 
طويلب علم
 
أحزان قلب
 
رياض الجنه
 
الذاهده
 
saifalhak
 
كلمه صادقه
 
ابو النور
 
troy
 

شاطر | 
 

 نصايح جامدة للست المتجوزة باسلوب وكلمات رهيبة

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
القلم الصادق
مشرف
مشرف


الجنس : ذكر
عدد المساهمات : 320
نقاط : 481
السٌّمعَة : 5
تاريخ التسجيل : 13/02/2010

مُساهمةموضوع: نصايح جامدة للست المتجوزة باسلوب وكلمات رهيبة   الإثنين فبراير 22, 2010 3:26 am

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

نصايح جامدة للست المتجوزة باسلوب وكلمات رهيبة

تقول :
جايه اكلمكن النهاردة عن الغيرة و الفرق بينها و بين الشك و في المقابل الطيبة و الفرق بينها و بين الخيابة
بمعنى
مش مفروض الواحدة مننا تغير على جوزها و تخنق اللي خلفوه و تشك فيه
و لا تبقى طيبة و ساذجة و تسيبه يلعب من ورا ضهرها
بس الست الشاطرة اللي تخلي حمادة يلعب
بس قدام عنيها
علشان لو لقته بيلعب مع عيال شريرين تندهله و تقوله
كده عيب يا ميدو
اول نصايحي
1
اوعي من السايلنت
اه حاكم الراجل من دول يدخل البيت من هنا يقوم قالب الموبيل على السايلنت
ليه يا حبيبي
اصل مش عايز ازعاج
يبقى كده هو بيلعب في عداد عمره و في حد او حداية بترنله و هو خايف يتقفش و في جيبة البت
لذلك خالتي قالتلي في المثل
اوعي السايلنت و اقلعي الجذر قبل ما ينبت
2
الاوفر تايم
لما جوزك يقولك عندي اوفر تايم يا حرام بيجري على لقمة عيشه لبسيه و هندميه و بعد ساعه في شغله اتصلي بيه
يوه اصلك نسيت تقولي حتتعشي ايه يا ابو سامية
و لو لقتيه يبقى براءة و لو ملقيتهوش اهي فرصة تلحقي تشتري الاكياس و تسني الساطور و مقلكيش على الباقي بقى
حاكم قالوا في المثل
الاوفر تايم ميخلش الا على البال النايم
3
زوجي انترنتاوي
لا يا ماما لا اصحي و فوقي و تحتي
الزوج الانترنتاوي ده نوع خطير نشأ في غابات القرن الواحد و العشرين و يتميز بتعدد البي إمات و تشكيل الايميلات و
شحن البطاريات و اللي يشوف سلمى حايك متعجبهوش فوزية الونش و لا اية!بصي يا ستي
الحل كباية مية
ايوة كباية ماية و من الحنفية كمان
اول ما تطفي البي سي و تشيلي الفيشة يا ضنايا
تيجي علي الباور سبلاي كده و تش
و كل عام و انتم و اقل باور سبلاي في السوق بكام اليومين دول
قوم ينهد و يتوكس و ينام من المغرب
و قالوا في المثل
اللي تشات بيه احسن تفطر بيه
و لا اية
---منقووووووووووول للامانه


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الذاهده
عضو فعال
عضو فعال


الجنس : انثى
عدد المساهمات : 169
نقاط : 230
السٌّمعَة : 3
تاريخ التسجيل : 13/02/2010
المزاج : منايا الجنه

مُساهمةموضوع: رد: نصايح جامدة للست المتجوزة باسلوب وكلمات رهيبة   الإثنين فبراير 22, 2010 12:57 pm

تسلم ايدك ونتمنى المزيد من مواضيعك

المميزه نورت المنتدى .
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
أحزان قلب
مشرف
مشرف


الجنس : انثى
عدد المساهمات : 217
نقاط : 258
السٌّمعَة : 6
تاريخ التسجيل : 08/02/2010
العمل/الترفيه : طـــــــــالبه
المزاج : قررت أن أحيا بلا حيـاه ... نعم هذا قراري ... فأنا سئمت الحياه

مُساهمةموضوع: رد: نصايح جامدة للست المتجوزة باسلوب وكلمات رهيبة   الثلاثاء فبراير 23, 2010 10:17 am

الموضوع بتاعك ده بيبين انك متفاهم جدا مع الستات

مع انك مش ستات

لكن شاااااااااااااااااااكرين لك جدا النصايح الهايله دي

وان شاء الله نستخدمها في البعيد العاجل

لما نلاقي حد نظره ضعيف ييجي يتقدملنا اساسا بعد شوية النصايح الجااااااااااامده دي

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
nextdream
Admin
Admin


الجنس : ذكر
عدد المساهمات : 381
نقاط : 619
السٌّمعَة : 6
تاريخ التسجيل : 07/02/2010
الموقع الموقع : ام الدنيــــــــــــــــــــــ(مصر)ــــــــــــــا
العمل/الترفيه : كيميائى ان شاء الله
المزاج : الحمد لله على كل حال

مُساهمةموضوع: رد: نصايح جامدة للست المتجوزة باسلوب وكلمات رهيبة   الثلاثاء فبراير 23, 2010 2:20 pm

موضوع جميل جدااااااااااااااا

وانتى ياندى حتى الى نظره ضعيف

مش هيجى وتبقى تقبلينى

_________________






هل تريد ان تزور المسجد الاقصى وقبه الصخره والقدس بجميع معالمها

ادخل هنا وانتظر التحميل



http://www.360tr.net/kudus/mescidiaksa_eng/index.html
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://nextdream.ahlamontada.com
رياض الجنه
طبيب المنتدى
طبيب المنتدى


الجنس : ذكر
عدد المساهمات : 212
نقاط : 291
السٌّمعَة : 13
تاريخ التسجيل : 10/02/2010
المزاج : مثل طالب الدنيا مثل شارب ماء البحر كلا شرب كثيرا كلما ازداد عطشه

مُساهمةموضوع: رد: نصايح جامدة للست المتجوزة باسلوب وكلمات رهيبة   الخميس فبراير 25, 2010 8:25 am

دى مش نصايح دى قنابل...........كوارث .........الاسهل طبعا ان الراجل ينفد بعمره وخليهم يعنسووووووو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
أحزان قلب
مشرف
مشرف


الجنس : انثى
عدد المساهمات : 217
نقاط : 258
السٌّمعَة : 6
تاريخ التسجيل : 08/02/2010
العمل/الترفيه : طـــــــــالبه
المزاج : قررت أن أحيا بلا حيـاه ... نعم هذا قراري ... فأنا سئمت الحياه

مُساهمةموضوع: رد: نصايح جامدة للست المتجوزة باسلوب وكلمات رهيبة   الخميس فبراير 25, 2010 12:34 pm

nextdream كتب:

موضوع جميل جدااااااااااااااا

وانتى ياندى حتى الى نظره ضعيف

مش هيجى وتبقى تقبلينى



اسكت انت خالص متتكلمش

يا ابني ما انت عارف

امم واقفين عالباب مستنيني افتح

بس انا اللي مش راضيه




اصل اوكرة الباب بايظه هههههههههههه

وبعدين اصلا اساسا انا مش هتجوز في الدنيا

انا هتجوز ان شاء الله وقدر الله لي الجنه

ابقى اتجوز هناك بقى وعليك خير

ومش هعزمك على فرحي

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
nextdream
Admin
Admin


الجنس : ذكر
عدد المساهمات : 381
نقاط : 619
السٌّمعَة : 6
تاريخ التسجيل : 07/02/2010
الموقع الموقع : ام الدنيــــــــــــــــــــــ(مصر)ــــــــــــــا
العمل/الترفيه : كيميائى ان شاء الله
المزاج : الحمد لله على كل حال

مُساهمةموضوع: رد: نصايح جامدة للست المتجوزة باسلوب وكلمات رهيبة   الخميس فبراير 25, 2010 2:17 pm

ههههههههههههههههههههههههههههه

تبقى تقبلينى

ولما يحصل

هاجى

وانتى عارفه دماغى

_________________






هل تريد ان تزور المسجد الاقصى وقبه الصخره والقدس بجميع معالمها

ادخل هنا وانتظر التحميل



http://www.360tr.net/kudus/mescidiaksa_eng/index.html
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://nextdream.ahlamontada.com
الذاهده
عضو فعال
عضو فعال


الجنس : انثى
عدد المساهمات : 169
نقاط : 230
السٌّمعَة : 3
تاريخ التسجيل : 13/02/2010
المزاج : منايا الجنه

مُساهمةموضوع: رد: نصايح جامدة للست المتجوزة باسلوب وكلمات رهيبة   الخميس فبراير 25, 2010 2:52 pm

رياض الجنه كتب:
دى مش نصايح دى قنابل...........كوارث .........الاسهل طبعا ان الراجل ينفد بعمره وخليهم يعنسووووووو

هههههههههههههههههههه ليه بس كده اللى يشوف كلامك يقول خلاص هنموووووت ونتخض

هو انتم من غيرنا يبقى ليكم وجود اصلا لالالالالالالالالالا حاسب وشوف

بتقول ايه وبلاااااااش ابعدو عننا احسنلكم.
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
القلم الصادق
مشرف
مشرف


الجنس : ذكر
عدد المساهمات : 320
نقاط : 481
السٌّمعَة : 5
تاريخ التسجيل : 13/02/2010

مُساهمةموضوع: رد: نصايح جامدة للست المتجوزة باسلوب وكلمات رهيبة   الجمعة فبراير 26, 2010 8:22 am

أحزان قلب كتب:
الموضوع بتاعك ده بيبين انك متفاهم جدا مع الستات

مع انك مش ستات

لكن شاااااااااااااااااااكرين لك جدا النصايح الهايله دي

وان شاء الله نستخدمها في البعيد العاجل

لما نلاقي حد نظره ضعيف ييجي يتقدملنا اساسا بعد شوية النصايح الجااااااااااامده دي

ههههههههههههههههه اه فعلا لما تلاقى حد نظره ضعيف واحول ومخبوط ع دماغه

وامه داعيه عليه كمان تبقى تعملى معاه كل النصائح دى ههههههههههههههه

اسعدنى مرورك يا جميل .
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
القلم الصادق
مشرف
مشرف


الجنس : ذكر
عدد المساهمات : 320
نقاط : 481
السٌّمعَة : 5
تاريخ التسجيل : 13/02/2010

مُساهمةموضوع: رد: نصايح جامدة للست المتجوزة باسلوب وكلمات رهيبة   الجمعة فبراير 26, 2010 8:27 am

الذاهده sunny

رياض الجنه king

على king

اسعدنى مروركم العطر sunny sunny sunny
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
نصايح جامدة للست المتجوزة باسلوب وكلمات رهيبة
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
احلامنا :: عالم الترفيه والالعاب :: النكت والالغاز (اضحك معانا)-
انتقل الى: